12mar 2020
Lugar: AEEG. Associació d’Empresaris i Emprenedors Girona
Les 7 palanques per a un bon pla comercial
¿Disposem d’eines eficaces per mesurar la nostra activitat comercial? Tenim ben definits els nostres canals de venda?
La maduresa de mercat, la saturació d’empreses competidores a nivell regional i global o els reptes tecnològic-digitals introdueixen una important pressió sobre els preus de venda, que obliga les empreses a un exercici constant d’optimització dels seus processos, reducció dels preus de cost i revisió reactiva de les polítiques comercials.
Analitzar i dissenyar les palanques que componen un bon pla comercial pot ser decisiu per assolir els objectius de la direcció comercial d’una companyia.
Programa
18: 15h. Recepció d’Assistents
18: 30h. Presentació de la Jornada. Salutació i Benvinguda
Núria Carreras i Bertinetti presidenta AEEG
18: 35h. Palanques per a un pla comercial
Francesc Juncosa. Gerent de Consultoria de TACTIO
Anàlisi dels factors externs i les palanques comercials a tenir en compte per al desenvolupament d’una estratègia comercial.
19: 00h. InoxMIM GRUP, l’aposta per una estratègia comercial eficaç
Eduard Moreno, director general de inoxMIM GRUP
L’evolució d’una empresa gironina i el seu creixement a partir d’una òptima gestió comercial.
19: 30h. Col·loqui amb els assistents
19: 45h. Cloenda-conclusions
Inscripción
Complete el siguiente formulario para inscribirse a este evento